Tuesday, December 14, 2010

Sunburn Camping

Hello anonymous! Lega laa dah balik daripada camp tuu. Camp yang memang boring. Sebab tempat tuu dah besa p. Aktiviti ja yang best pon. Like rentas bakau and hiking. Masa p tu terkejut gilaa kot. Semua budak pompuan pakai tudung labuhh. Aku n Dalia jaa pkai tudung mcam besa. Tapi tak kesahh ahh. Depa pakai ja ponn tdung camtu, tapi hipokrit gakk. Buat jahat la gakk an. HAHA

Okk, first day, Jumaat. So program start lepas sembahyang Jumaat. Sempat lagi aku nak tidoqq ponn :) Aku and Dalia dapat bilik besaq gak arr. Tu pon sebab kami dok 4 orang jaa. HAHA. Lega laa sebab tadak la nak kena himpit-himpit. Then, petang tu depa buat sesi suai kenal and ada gak macam riadah laa. Malam tuu plak ada macam ceramah. Boringgg! And depa bagitaw handphone kna ambik. Adoii. Tak leh laaa nak text. Huhu :((( Time nak tidoq tuu, 2 orang lagi dah msuk mimpi. Pastu Dalia cakap macam ada something lekat kat dinding. Aku kata laa kumbang tuu kot. So aku buat tak kesahh laa. Dalia paksa gak aku bukak lampu pon. Pastu tengok bukan kumbang. KATAK! Aku macam nak lari ja daripada tempat tu. Pastu semua pakat-pakat tolong nak buang katak tuu. HAHA.

Day 2, pagi tu pergi hiking. Tengah-tengah hiking tu, hujan. Macam paa g. Pastu bila sampai kat checkpoint. Ada aktiviti macam hafal ayat quran and hadis. Bila sampai dekat puncak. Depa suruh lukis pa tah. Dah laa tengah hujan masa tu. Sampai kertas pon dah hancuqq. Haha. Banyak ahh aktiviti depa buat. Malam tu plak ada persembahan kumpulan. Kumpula aku buat asai budak baik kena buli dengan budak jahat(aku and Dalia *the best part ever) and ada orang pujuk. Pastu ada la kena nyanyi lagu Maher Zain plakk dahh. Aku bukan taw pon lirik dia. Cam paa g. HAHA

Last day, memang best ahh tempat n. P rentas bakau. Masuk jaa dalam tuu, mula laa aku nak jerit. Tu pon sebab orang lain jatuh. Aku jatuh tak jerit ponn. HAHA. Macam paa g. Rentas bakau n macam lain sikit daripada yang aku pernah p haritu. Yang ni senang lagi daripada haritu. And luckily aku tak jatuh langsung. YAY! Masa tengah jalan tu. Ada pacik paa tah dok mengusik kami bagi jatuh. Hishh. HAHA

Masa balik tuu mula laa tukaq-tukaq number phone. Aku tak pon. Add dalam facebook dah laa daripada dok menyemak ja dalam handphone aku. HAHA.

p/s : jumpak klon Marcello Vinci and seriously lagi hensem dripada Marcello Vinci! :DDD

No comments:

Post a Comment